t l
^

Projecten

 

  • Communicatieprojecten om verschillende doelgroepen te motiveren gezonde keuzes te maken  (Het Voedingscentrum, Den Haag).
  • Lokaal Educatieve Agenda Enschede. Eindredactie van strategisch beleidsdocument met dromen en ambities van jongeren, onderwijsinstellingen en de gemeente (Gemeente Enschede).
  • Adviseren over communicatie rondom nieuw project om de lokale economie in Amsterdam te stimuleren (CirQulaire Bank).
  • Communicatiestrategie en concept over schone energie (Greenpeace) en meegewerkt aan het bedenken en uitvoeren van communicatiemiddelen rondom campagnes over Klimaat & Energie.
  • Sponsorwervingsconcept, advies bij crowdfunding (IMC Weekendschool, 1%Club&Accenture).
  • Landelijke publiekscampagne over kindermishandeling (Ministerie VWS/Jeugd & Gezin). Meerjarige communicatiestrategie ontwikkeld en online aanpak gericht op doelgroep jongeren.
  • Meerjarige communicatieaanpak rondom introductie Dierendiploma (Stichting Met Dier Meer Mens). Lespakket en website met als doel kinderen leren verantwoord met dieren om te gaan.
  • Communicatieaanpak ontwikkeld om angst bij kinderen weg te nemen voor het ziekenhuis (Isala Klinieken, kinderafdeling). Lespakket en website www.uitdokteren.com.
  • Voorstel interne communicatieaanpak tbv terugdringen agressie op werkvloer (Bureau Jeugdzorg Zuid-Holland).
  • Intern onderzoek naar identiteit met als doel beeld Jeugdtandverzorging verbeteren (Stichting Jeugdtandverzorging).
  • Communicatieaanpak om bezoek nieuwe kinderwebsite te verhogen onder ouders, kinderen en school (Stichting Kennisnet).
  • Communicatieaanpak gericht op kinderen van 6 t/m 12 jaar (Lu Prince).
  • Ontwikkeling educatief aanbod en communicatiemiddelen gericht op verschillende doelgroepen (Museum Boijmans van Beuningen).
  • Educatief programma Museumnacht 2003/2004 (Museum Boijmans van Beuningen).
  • Begeleiding lesproject over reclame op vmbo-school in Amsterdam.
  • Arbeidsmarktcommunicatie strategie en aanpak wervingscampagnes (Rijkswaterstaat).
  • Intern onderzoek naar mbo-geschoold personeel tbv breedte en doorvertaling campagne (Stork Food Systems).
  • Advies over verbeteren imago, intern onderzoek naar werking campagne en werving personeel (UPC Nederland).
  • Intern onderzoek onder conducteurs naar hantering en houding tav norm en advisering (NS).
  • Doelgroeponderzoeken en strategie wervingscampagne (Arcadis ingenieursbureau).
  • Strategie wervingscampagne douane (Belastingdienst).
  • Strategie en concept imagocampagne voor jongeren over werken in de accountancy branche (Nivra).
  • Strategie en concept imagocampagne voor jongeren over werken in de hout- en meubelbranche (Stichting Hout & Meubel).

Soortgelijke werkzaamheden voor bedrijven/organisaties zoals: ABU, Bloemenveiling Aalsmeer, Bouw en Houtbond FNV, Capacity, CMG Diensten, Coca Cola Nederland, Douwe Egberts, Gemeente Amsterdam, Gemeente Haarlemmermeer, Gibo Groep, Grolsch, Hollandse Signaalapparaten, KLM, Logica, Ministerie van VWS, NMA, Océ, Rabobank, Scoot vindservice, Spaarbelegger, Stibbe Advocaten, Stork Food Systems, Transport en Logistiek Nederland, UPC Nederland.